Thursday, November 11, 2010

GREAT :)


hey readers (klw adew la kan ) , lame gler kan ta update . yeah , miss you miss you .
at last , semester break and i really get into this . deeply , madly and truely happy:)haha .yeah , ilove this feelin' . im free of everythings . ta payaa study . exam is over and it totally sucks . lantaklaa , mulekan hdop yg baru dtahun hdapan okay . haha . kejap je kan da akhir thun . hmm , i'll leave this suckin' 2010 . yea , 2010 teach and give me more n more lesson about life . Family , Friends and Love . hmm , im learning from mistake yg aku byk gler buat , sudaa sedar n try improve myself . without any sins ue impossible laa kan , but at least there is imprvement un sudaa memadai kan kawan kawan *syg korg .because im just an ordinary girl and do sins .tataw nape tbe tbe rase bosan lak online facebook ue .rase cuak cuak jew ble suggestion friends kat tepi tepi ue kluar FB guru guru sayang . huh ! even ta add , but gementar ue adew . haha .* bodo gler ayat .sdey sanad because this semester break means aku ta kan jmpe hada lagey kan :( sumpa aku nanges bile plok kaw wuhai hada , kaka terhebad darey ladang . smpai kapan kapan un aku ta an lupe kaw okay n gang2 kaw . miss both of yall . greatest senior i ever had :) 10.51 pm , sudaa ngantok gler nak mampuih . pnat sanad , yelaa tdey kol 6 lbeyh brue smpai kl . penat deyh . tido awal today , muahh muahh . nitenite :)



pee ass ;

hey CHEATER , kaw ta paya nak rosak an hbungan aku n kawan kawan aku . ktorg bru jew okay n pls go away and get your life . klw kaw ta suke aku , kaw ta payaa nak hasut other ppl bnci aku jugak . sikit un aku ta heran nan kaw n klau kaw bnci aku skali un , ta luak hdop aku weyy . kaw ue da laa jantan , ta malu ke haa sebok n msok cmpur hal girls ? pondan tua ! go away . bajet hawt . (sory readers , ble tringat psl manusia ney , mood brubaa 100% . harap paham )

No comments:

Post a Comment

kedaiKOPI;)