Thursday, December 23, 2010

2 0 1 1



hey guys and babes . new year is near and just a metre behind us . so , theres a new to build , an old to refresh and a past to leave . yeah , macam sebelum nie . every new year , semua manusia akn ada tekad & aim yang baru and tersendiri . tapi selalunya azam kejadah nie semua hanya laa kata kata manis . macam aku . azam memg berbakul setiap kali new year , tapi yang tertunai semangkuk pun tak sampai . err atleast kita ade azam kan ? haa

next year i got a big big exam in my life , sijil pelajaran malaysia . what the hell , aku pun taktahu macam mana nanti . harap everythings gonna be fine . akan berusaha , berkorban apa yang patut and mngurangkan tahap sosial . maybe laa kan ? haa taktahu taktahu , tak janji tak janji err sebab aku selalu hangat hangat tahi ayam , cakap tak serupa bikin and byk lagi keburukan yang aku ada . grrr . sentiasa mencuba untuk berubah . akan berusaha bersungguh sungguh , insyaallah . ouh saya perlu berjaya :) harap itu milik saya . amin .

marilaa kita beramai ramai membuka buku baru dan mengarang cerita barue . itu yang sebaiknya . umur makin meningkat , harap aku pun semakin matang . amin . seruan seorang gadis biasa . ceewaahh . haa

Thank You Followers , sudaa 97 peoples . cukup hundred akan ade SPECIAL POST for my followers . Thanks Again :)

No comments:

Post a Comment

kedaiKOPI;)