Thursday, December 30, 2010

bebeh ♥


hell-o peoples , rasa macam lamaa jea kan tak post pasal dirie sendirie , i mean mcm perkembangan dirie * ade ke orang nak tahu huh ? okay , SS lagie . perkembangan dirie ? dushdush . jangan dirie nie berkembang sudaa . HAHA . gemukgedempol jadinya . okay , abaikan . taknak omong bout mende nie , nanti aku sedeyh sebab aku gedempol . okay seetopp . babes , lagie a few days jea naa balik maktab . homework ? jangan kau tanyaa , haha . mesti laa tak siap kan and sampai bila bila pun kut tak siap . agagaga , harap harap cikgu lupa and terus belajar chapter form 5 . esok malam new year , so nanti aku update post new year yea guys :) bila mahu naik form 5 nie , macam macam perasaan ada . semua campur baur taww . takut nak spm , tak saba nak habis skool , macam mane nak survive kat luar after school and many more . taktahu laa , semua mnde mnde main kejar kejar pulaa dalam kepale aku . haha , crita nak lebat kan . okay , abaikan .
wee , serius tak saba nak meet SIBLINGS and kawan kawan yang lain . aku rindue semua orang , aku sayang kau semua taww :) tapi dalam hati nie , ada juga sedihnya . taktahu betul ke taa , bolt cakap dia pindah . okay fine , kami da clash tapimesti laa aku sdeyh . 2 tahun lebih bai dia depan mata tibe tibe hilang . aku tak boleh terima . aku harap dia main main jea tapi gaya dia cakap mcm betul . risau tapi ntahlaa . dia cakap , dia tak boleh catch up . takpe laa , aku takde hak apa apa pun kan . okay , aku senyap tapi aku harap dia gurau jea dengan aku . tak bole terima . tapi tapi seriusly fucking damn aku tanaa balik maktab . homework tak siap , and and pecaya tak ? aku takut aku homesick :( naddy , you kene kuat . mcm merepek kan kalau homesick , da seventeen okay . errr , i'll try .
barang barang school , insyaallah suda complete semuanya . cuma barang barang hostel mcm attack , toiletries , softlan segala bagai laa kan . hmm , beli dekat giant depan rumah jeaa okay . jalan kaki , sumpah 5 minit tak sampai . haha , promoter . memandangkan next year aku one of LEMBAGA DISIPLIN PELAJAR *cewahh , kau ade disiplin ke minah ? , so kene pakai uniform depa laa kan . baju putih and kain hitam . dah belie , cuma kain untuk pakai dengan kemeja jea takde . dush , paham paham saja laa . memang kene tempah , saya tinggi maa . singkatsingkat nie tak berkenan . buntut pun da besar . haduyy , memang amek kputusan utk tempah tanpa usaha mencari . so , maybe siap a week after school nanti suruh abah post je laa kan . bukan post dekat blog taww , post laju ke mrsm batu pahat . wee , okay aku sedar tuu lawak bodoh . gelak simpati untuk diri sendiri je la . haha . okay daaaahhh . taktahu laa kan macam mana rupanya pakai baju putih , memang comot segalak . aku kan comot , eeee . haa , and and yess boleh tunjuk tali bra . HAHA , eyh , kau pk aku nie perempuan hape huh , takde keje nak tunjuk . untuk husband aku jeaa okay :) okay , nak nak cari singlet tebal tebal . cehh panas gila . okay daa penat membebel & badan pun sama .
tadie sehari berjalan di Metro Kajang & Metro Point kajang . sesak naa mati , tapi okay laa . beli kasut skool , botol air and segala bagai . then , pekena kari kepala ikan . yummy , sumpah sedap . hampa bawak laa family hampa ke Restoran __* sory aku lupa , either NK or ZK dekat jalan bandar . haha , kalau tak silap aku laa . fuhhh , meleleh air liur taww . ade telur ikan goreng *maybe ade yg takbole makan kut sbb tak semua org suka , then ada ayam madu , sotong goreng and many more . laukpauk mamak laa bangg . sedap gilaa , okay thanks abah . love you . cewahh , macam berani cakap depandepan dia mcm tuu . malu laa saya :) weee . tadi sesi suai kenal praskolah Tasha . ade bbrapa capture , nanti saya post yea :) mcm mcm ragam budak budak nie . haiyaa . naddy , kau pun mcm tuu dulue . okay fine :) err, ade ke org bace post panjang panjang nih ? okau abaikan , post nie bosan banyak taw , bukan sikit . oppss sory , nanti orang menyampah kalau humble , tapi kalau belagak sangat , tuuuwiii . laagie aku benci .


okay , setoppp luluee . apa apa , comments okay :) sya suka . hee , byebye semua .

No comments:

Post a Comment

kedaiKOPI;)