Saturday, December 4, 2010

Facts About Nadyraa :)

A Part Of Thousand Millions Things About Me :)

  • saya tiadaa cita cita :( tapi berminat untuk berlakon * berangan saja
  • Lebih menyayangi & memilih SIBLING Daripada Boyfriend . *ikhlas
  • kat maktab , at least once a day dating but selalunye more than once :)ngee
  • Sungguh membenci hijacker & backstabber **Benci org ketiga dlm sesuatu perhubungan & isteri kedua dlm ssebuah keluarga . sorry , even dia baik .
  • Im a Daydreamers . Harap Maklum .
  • mp3 :) using earfone , ta suka kuat kuat but using speaker , lagi kuat lagi best .baru rock !
  • Boyfriend bukan segalanya * sory b , saya ta mcm sesetengah girls . but i love you .
  • Sangat Mnyayangi BF but still buley hidop tanpanya . but its hard , i guess .
  • boros tapi bukan anak orang kaya .
  • active facebooker & blogger * mlas cket layan fon while im online'ing
  • senang sayangg & rapat nan orang :) but sometimes ade yg sala anggap . ggrr .
  • teramat sensitif bila org berkata tentang fizikalnya . * aku burok :(
  • addicted to wedges & heels :)
  • baginya , semua gadis memiliki kecantikan yang tersendiri .
  • faveret place di maktab : cafe , psp & Comp. Lab .
  • Love to make Friendss laughing :) * Loyaa Buruk jea lbeyh . haha .
  • bajet hot , banyak cakap , bajet bagos & banyak jerawat . * maaf , sye byk kekurangan .
  • suka karaoke *then bajet bajet sore sedap . haha . bodoh .
  • suka nangis & senang terharu .
  • gedikk & Love Laughing :)
  • sangat menyayangi SIBLINGS , Faris Helmi , Zafirah , Hada & all my Friendss :)

saya banyak kekurangan & tolong terima saya seadanya ,

naddy :)

1 comment:

kedaiKOPI;)