Wednesday, December 22, 2010

kenapa yea ?

bilaa kita sudaa clash & menjadi kawan ,
soalan untuk awak ,
Kenapa yea sekarang kita jadi rapat sangat ? tak mcm dulue , renggang .
kenapa yea sekarang bila time gayut rasa happening gilaa ? tak mcm dulue , hambar .
kenapa yea perasaan saya kat awak mcm membuak sgt skarg ? tak mcm dulue , biase jea .
kenapa yea skarang sye rasa mcm nak text-ing spnjang mase ? tk mcm dlue , mls nak text .
kenape yea skarg sye rase khilangan sgt sgt ? tk mcm dulue , sye rse sye bley hdup tnpe awk .
kenape yea skarg sye rse rndu sgt kat awak ? tk mcm dulue , sy tk heran pun .
kenape yea skrg sya rase lemah jea bila nmpk awk bhagia tnpe sye ? tk mcm dlue , sye tak kesa pun .
kenapa yea skrg sye snggup off9 demi nak text dgn awk ? tk mcm dulu , takkan mungkin .
kenape yea skrg sye rase jeles bila awk ade pape kaitan dgn girls ? tk mcm dlue . tak kesah .

betullaa ckp orang , bilaa someone tu da pergi tinggalkan kita , baru kita akan mnghargai dia . menghargai setiap apa yg dibuat . Ya Allah , bagi aku kekuatan .

taktahu laa . aku takut nak couple , takut aku sakitkan hati dia lagi mcm sbelum2 nie . yelaa , aku bukan awek yg baik mcm org lain . aku tahu kauorg semua awk yg baik lagi mithali kan . aku sedih aku tak mcm kauorg . tapi inilaa aku . aku nak rasa bebas , tapi aku syg sgt dengan diaa . aku nak single tapi aku tk sanggup bila dia bukan milik aku . aku taknak hanyut dgn bercinta tapi aku rindu dia . aku taktahu apa yang patut aku buat . Bagilaa aku Petunjuk Ya Allah . amin .

No comments:

Post a Comment

kedaiKOPI;)