Tuesday, December 7, 2010

Nur Amalina Bt Said :)

miss you bebehhh .

Kau cantekk sayanggg
BestBestBestfriendss aku . SUMPAH , aku rindu kau . aku rindu "obor obor" kita , aku rindu waktu kita jadi deskmate , aku rindu nak susun buku tinggi tinggi atas meja dengan kau *supaya nampak macam kita rajin study padahal tak . haha . aku rindu merepek meraban dengan kau . aku rindu nak gelak kuat nak mati dengan kau . aku rindu nak tidur kat rumah kau . aku rindu nak tengok permandangan terindah kau *bila kau tersengguk sengguk . haha . aku rindu tengok kau buat muka kau yang macam macam tue . aku rindu nak tidur kat katil sebelah kau . aku rindu nak duduk sebelah kau time kika & mighty . aku rindu nak gelak sama sama dengan kau bila kita tengok dina & ajat tidur t'sengguk2 dalam kelas . aku rindu nak dengar lawak kau yang terhebad . Aku rindu kita buat tarian telekung kat surau . Aku rindu nak jalan sama sama dengan kau pergi mana mana jea . aku rindu nak makan biskut kau yang lemau . aku rindu nak minum air kotak kau . aku rindu nak naik motor dengan kau . aku rindu nak share rahsia & problem dengan kau . aku rindu nak main surat dengan kau dalam laptop kau . aku rindu nak dengar suare kau yang lunak merdu tu . aku rindu nak buat kerja kerja bodoh dengan kau . aku rindu nak makan depan kau . aku rindu nak panggil kau kundang . aku rindu nak tengok muka kau . aku nak jumpa kau . aku nak peluk kau . aku nak cium kau . aku rindu SEMUA TENTANG KITA :)
Best Tadi Gayut dengan kau :) macam biase kita lebih banyak merepek meraban daripada bercakap . haha . lebih banyak 'cehh cehh' daripada yang lain . nak text lagi tapi krdyd aku tinggal zero.zero . maaf kundang . tapi tapi , aku nak kau tahu aku sangat tersentuh && hampir meleleh dengan text last kau yang ade berkata , "aku syg kau sgt sgt nadh , kau satu satunya kawan yang betul2 buley paham aku & kalau laa masa buley berputar , aku hope kita buley jadi rapat macam dulue ." amal , Tuhan jea tahu betape aku sayangg kau sangat sangat . Tak Kan pernah Lupa satu pun pasal kau . aku penah wat salah nan kau kan ? minta maaf . yeah , kita forget the past sayangg & build a new life . aku sayang kau , aku rindu kau , aku sangat ikhlass KUNDANGG :)

3 comments:

kedaiKOPI;)