Thursday, December 9, 2010

try to chill

ggrr . patutlaa addmath dapat 12% .
HAHA .
SHIQIN : Kakyah , surat utk Kau . Result Kau ke ? nak tengok !
AKU : [muka macho & biase] Tak Laa . nie surat yuran jea nie . surat result sampul die kaler kuning .
SHIQIN : ouh . igtkan surat result .
[senangnya tipu budak budak kan :)]
bukak letter keramat tue dalam toilet . ggrrr .
pointer : 2.23 [pengakuan besar besaran ]
FAILED : Addmath & Physics .
okay . malas nak emo emo , marah sana sini , badmood ke hape ke . malas . HAHA . memang aku sedar aku bukan laa berusaha sangat .*ggrr , ade usaha ke cik nadh ? hehe . tu laa kau . orang stay up , kau terbongkang kan . hamek kau . haha . okay , tak kesah . aku tak peduli & nak terus tersenyum . nak buka buku baru tahun hadapan :) kegagalan ialah permulaan sesebuah kejayaan . *ceewaahh . yela kau tu naddy . haha . harap harap bukan hangat hangat tahi ayam . doakan yea teman sahabat handai :) amin amin . markh addmath : 12% . huh ! macam tak pergi sekolah jea kau ni naddy . gggrrr . aku taktahu laa apa aku belajar selama setahun tapi bio && chemist aku tak FAILED . alhamdulillah . aku tak de laa mngejar A , cuma lbih kpd mngharapkan tiada FAILED . tapi ada juga 2 bijik kan . nak buat camane . redha jea . dengan usaha yang tak ADA , aku terima result aku yang busuknya lagi teruk dari bau loji Indahwater . Lupekan Je laa , benda da berlaku nak buat cam mane kan .
Mulakan Hidup Yangg Baru :)

No comments:

Post a Comment

kedaiKOPI;)