Tuesday, December 28, 2010

untuk FOLLOWERS & READERS :)


Hye Followers & Hallo Readers :)
guys and babes , this post special for my readers & followers
and this is truly molly from my hearts .
I wanna say big Thanks to all my Followers & readers
yang sanggup kan buang masa diorg , bukak indahnadyraa nie and bace .
thanks to all . kalau takde , anggap jea laa nie post syok sendiri .*grr malunya :(
im glad & happy to see my Hot Busybody were 101 peoples now . TYVM babes .
kauorang buat hati aku berbunga bunga taww . hehe . thanks okay .
even ade juga yang just saja follow mollow tapi tak penah buka pun
blog cikai nie . HAHA . takpelaa , aku rasa tuu perkara biasa kut .
semua orang pun ada favourite blog masing masing kan , so do i .
apa apa pun , thanks yea babes :)
nak say sorry jugaa . maybe blog nie tak layak kut utk dibaca sebab
kurangnya tips tips or fakta fakta yang boleh mnambah ilmu anda
macam blog blog yang hangat dekat pasaran tuu kan . semua penuh pngehtahuan am .
sorry , saya tak minat yang macam tuu . sikit sikit boley laa kan .
tuu pandangan jea .
blog nie lebeyh kepada kehidupan , perasaan and dirie aku .
segala carutan & makian , harap buat buat tak nampak .
kalau taknak baca pun takpe .
one more thing , aku harap kauorang tidaklaa kutukkutuk & cacimaki
apa yang ada di blog ini & apa yang aku tulis
ini blog aku , kalau tak suka boley blaa . aku tak peduli laa kan . wee
ehemm , maaf tergarang :) HAHA .
at last , sorry guys andai blog inie membosankan anda .
i really appreciate you guys .
byebye & Love You :)

1 comment:

  1. ka nadd merendah diri !!
    macam tak percaye .
    HAHA :D gurauu jek :))

    p/s ; blog nii best la ka nadd :))

    ReplyDelete

kedaiKOPI;)