Monday, February 21, 2011

perfect time

hey guys gey babes :)
activity week was end , picture picture segalak bagai nanti akan di hupload okayy ,
janji janji . ngee , sumpa best gilaa . nanti story about activity week tuu akan di special post kan okay yayangg semuaa .
most important , i love ALIEN NIGHT :) suka sangat sangat .
semua girls jadi hot babes hot chick that night .
theme jea alien , tapi semua haa macam naa pegi prom jea kann . walaweyh :)
ta kan pernaa lupa , takan pena hilang dalam memori ,
malam tuu kita berbaik kan nuraina ? hee , setelah lame bermasam muka kan , cakapcakap belakang and segalak , tape tape , same same mulakan hidup yang baru
and kita ubah dirie kita same same okay ?
for those yang tahu about us ,
i know korang keep wondering mcm mane aku boleh berbaik dengan sekelip mata kan ?
like what i said before ,
aku senang benci orang , aku senang sayang orang and aku senang maafkan orang .
bukan bajet bagus or what , tapi kita semua manusia biase
and semua orang pena buat salaa termasuk dia and aku .
we're okay now , and im happy with this , NURAINA NABILAH :)
harap bekekalan tanpa any problem lagie taww , amin .
to others , tolong terima seadanya .
mungkin dulue aku cakap benci , tapi sekarang aku cakap sayang .
bila someone say sorry to me , dgn sekelip mate aku akn lupakan bende bnde past .
if korang nak cakap aku keling ke , cakap taa serupa bikin ke hape ke
kat belakang aku , aku tak kesaa .
sebab aku tahu bnde yang aku buat nie betul ,
sedangkan nabi pun maafkan umatnya , lagikan kita sesama manusia :)
nuraina nabilah ,
thankyou for the secretrecipe awak tuu ,
ouh yummy :)tabahkan hati , semuanya berlaku
ade hikmahnya . remember that .
sayang semua sama rata :) amin .

1 comment:

kedaiKOPI;)