Friday, March 18, 2011

Birthday mama and naim

wekk , aku jealous . yelaa , asal birthday aku jea mesti dekat maktab kan , tak puas hati betul . Kenapa time bulan APRIL takde cuti pulang bermalam yea ? kalau ade pun hujung bulan kan , tapi buat ape . bfday aku 18 , jauh lagi nak ke akhir bulan . badmood badmood  -___- errr burfday shiqin and tasha on january , sambut . burfday mama and naim on march , sambut . burfday aku ? haram kejadah . err -___- dad aku pula memang taknak bfday dia disambut . entah , aku pun taktahu kenapa . aku ingatkan pura pura nak combine dengan dad but dia kate abah malas laa , abah da tua . ceyh , padahal mama tuu pun da tua juga tapi boleyh jea kan . HAHA , apa apa jea laa abah . btw , tak hamek picture pun . bila da hbes semua , baru tringat nak hamek picture tapi da terlambat , tak guna kot . HIHI , orang pun dah balik kan .

cake ? secret recipe . strawberry chocolate , marvellous gilaa la kan . but as you know , aku memang tak minat cake sangat , even sedap macam mane pun kan . HIHI , takpe takpe , adek adek aku semua gila cake tuu . bak kate mama , secret recipe memang tak pernah menghampakan . HAHA , yelaa mama . mcm iklan daa :)

malas nak cakap pape lagie , nanti jealous membukit bukit , -____- err . mengade ngade , HIHI :)

No comments:

Post a Comment

kedaiKOPI;)