Wednesday, June 16, 2010

one year and seven months

heyy dudes and dudettes ,
today is 16 june , yupp ! mksd nye , harey ney tpat2 NAZATUL NADHIRAH and MUHD FARIS HELMI sudaa setahun tujuh bulan ,
wow !rse mcm bru last week kte kapel kan sygs , , aku tatw laa pde other peeps ney lame ke taa , but pde aku ia lame bile disebut tempoh tp rse nye mcm kjap jew , , byk sudaa n mcmmcm knangan , suka duka ,pahit manis , rasarasa , n mcm mcm laa kite lalui besame same shingga ke harey ney , kepade kapel kapel di lua sane , sayangi laa pasangan awak dan semoga anda kekal hingga ke akhir hayat , n jgn lupe doakan kami sentiasa bahagia dan kekal hingga ke cucu cicit , mau kasie speech cket samee itue mamat ,

dear my B , hubby , eby , honey ,sayang , abang , dedy , papa ,darling , ayh , faris , baby, (haha , segale glaran yg penah aku gune utk dyee ,)
assalammualaikum ,
today kite daa setahun tujoh bulan syg ,
its a long time actually but rse mcm kjap jew kan , i know nadh memg byk salaa nan b , hope smue itu dmaafkan yea b , nadh hrp kte leyh kekal smpai ke akhir hayat , i love you more than you know syg , nadh ta pena syg org mcm ney , n you are the first guy for evryting , okey , harap impian kite b'same t'capai , antare impian2 kite ,
  1. kawen pade umur 24 tahun , insyaallah ,
  2. mahu m'dapat 6 anak ,haha , rmai kan ?
  3. kite same2 b'jaye n dpt byk dwet utk support our children nnt ,
  4. honeymoon kat penang insyaalah ,
  5. nak cucu yg rmai ,
  6. kite breakfez same2 stiap pgey ble da marry t , t nadh blaja msk yea syg ,
  7. sntiase visit both our parent even da kawen t ,
  8. bahagia selame lamenye,
b, itue antare impian2 kite , mybee adew yg nadh lupe , sory ,insyaallah kalw hbungan inie b'kekalan impian ue boleyh t'capai , kte same same jge n petahankan this relationship k syg , insya allah ,ilovvveyou sososo much faris ,

tp kan kowg , org ckp hbungan time skola ney ta bleyh pkai , cinta monyet sajaa , ntah laa , aku un tataw nak ckp cnta aju ney cnta mnyet kew , cnta beruk kew , yg aku tawu aku sayang dye , andai kate hbungan stop kt ptengahan jlan , aku terima n redha , tp hrap2 dijauh kan laa mcm ue , tp aku ta mnaruh hrpan yg tinggi utk kekal hngga ke jenjang pelamin sebab jodoh ue ditentukan ole ALLAH yg satu itu sajaa , kita hnye mmpu mrncang dan brusahe , kalw kami memg di tkdir kan bersame , alhamdulillah , kalw ta , mybe itu ujian utk aku n dye , , aku terime ,
blog ! smpaikan slm sayang aku utk si dia yg jauh di sane ,,, ily babe ,

love ,

naddy




No comments:

Post a Comment

kedaiKOPI;)